Stackars Emma

Tycker sa synd om Emma. Av den enkla anledningen att hon aldrig far sova och detta pagrund av mig...

Forsta nattten, da vi overnattade i Stockholm var jag sa irriterad over att vi bara fick varsinn jattelilla och platta oskona kudde att sova pa. Sa mitt i natten vaknade bade jag och Emma av att jag la mig pa hennes arm och forsokte knyckla till den till en puffig kudde.

Andra natten, som vi sov i en sang vill saga, vaknade JAG av att Emma fragade mig ifall jag var vaken. Jag svarade nyvaket att jag var det och sen lag vi och pratade ett tag innan hon fragade "Vad ville du egentligen da du vackte mig?" Jag fattade ingenting av vad hon menade och sa sager hon "Jamen da jag fragade om du var vaken sa hade ju du precis dragit mig i haret for att jag skulle vakna?"

I natt berattade Emma att hon somnat efter mig och da legat och lyssnat pa da jag pratat i somnen, eller tja pratat, sjungt till och med...


Somn-tjuven utanfor MBK


Stackars Emma! Nu lamnar vi Bangkok och aker vidare, so long!

Trackback
RSS 2.0