Alla hjartansdag

Vi startade alla hjartansdag igar med att ata god frukost i bambukojan pa stranden. Sen lag vi pa stranden och badade hela dagen. Emma laste en roman och jag lyssnade pa karlekslatar ;). Pa kvallen hade vi middagsdate med en f.d skolkompis till Emma som ar fodd i Thailand och nu akt tillbaka hit for att ga skola.


I bungalown hade dom baddat fint med handdukarna

Pa stranden skickade dom upp eldhalsningar och det var aven en miniatyr-fireshow. Har var det inte som pa Koh Samet med halvnakna killar/man utan nu var det en 8-arig kille i "Bilar" t-shirt som stod och trixade med eldfacklorna.

 









I natt bodde vi i en ny bungalow, verkade betydligt fraschare och den enda som vart vart sallskap var en miniodla igarkvall. Trodde vi va...Alldeles nyss da jag duschat klart och Emma var i badrummet sa tyckte jag hon sjong valdigt fult i duschen. Det var visst ingen sang utan ett illskrik da hon fick sallskap av en kackerlacka...


Emma har det i alla fall skont UTANFOR bungalown

Imorse borjade vi dagen med frukost i samma bambukoja. Vi har aven atit lunch dar i tva dagar. Personalen ar helt underbar och gor allt for att prata svenska med oss och kalla oss vid vara namn. Emma ar inget problem att saga eftersom hon heter likadant som nagon i Flintstones (?), men jag far nya namn varenda dag.

De senaste natterna har vi haft stenharda sangar, sa for att inte ryggen ska ga av sa har jag varit ute och sprungit efter stranden de senaste dagarna. Jatteharligt!

Nu ska vi snart ga och ata middag och imorgon aker vi vidare :).


I havet finns det pa vissa stallen stim med 1000-tals fiskar

  
Som folk verkar gilla att sta i, dock INTE jag
  

Trackback
RSS 2.0